Напевно, кожен із нас запам’ятає курйозні моменти, які траплялися під час практики на все життя, адже це наш перший досвід у ролі вчителя-інформатика.
Інформаційно-комунікаційні технології розвиваються зі швидкістю світла, а інформатика є саме тим навчальним предметом, який дозволяє розвивати та формувати дитину сучасного світу. Початковий етап навчання інформатики носить розвивальний характер і покликаний закласти основи загальної інформаційної культури школярів, а нам, як вчителям, саме в цей момент треба розкрити перед дитиною привабливі сторони інформатики, в іншому випадку його інтереси замкнуться на комп’ютерних іграх та соціальних мережах.
Під час проведення уроків ми старалися вивчати, повторювати, закріплювати матеріал у нестандартній, цікавій та доступній формі. Використовувати диференційовані завдання.
Отже, під час практики ми:
– поглибили та закріпили теоретичні знання, отримані під час занять в коледжі;
– раціонально застосували ІКТ в освітньому процесі початкової школи;
– використовували програмне забезпечення ПК задля того, щоб зробити уроки та виховні заходи більш цікавими та продуктивними завдяки засобам СІТ;
– впевнено застосовували нову техніку, добирали та створювали програмні дидактичні засоби;
– продуктивно використовували педагогічні можливості СІТ.
Ми впевнені, що отриманий досвід буде саме тим найвагомішим слідом, який відіб’ється на нашій професійній діяльності.
Підготувала студентка групи ПО-43 Яремич Хритина