В рамках вивчення навчальної дисципліни «Методика української мови» студентами 3 курсу спеціальності 013 Початкова освіта під керівництвом викладача Людмили Ликтей розглянуто методики проведення уроків рідної мови країн близького та далекого зарубіжжя. На основі діяльнісного підходу здійснено порівняльний аналіз освіти в Україні та зарубіжжі, охарактеризовано динамічні процеси розвитку початкової ланки освіти, розкрито вплив освітніх світових практик на НУШ. В ході підготовки міні-дослідження студентами здійснено порівняльний аналіз проведення уроків у початковій школі, схарактеризовано основні відмінності та спорідненості початкової ланки освіти США, Канади, Англії, Ізраїлю, Іспанії, Німеччини, України та ін.
Студенти відзначають, що викликом для змін в українській освіті є той факт, що сьогодні початкова школа відповідальна за реалізацію компетентностей для життя юних громадян. На вимогу часу, змінюються підходи та формат навчання, оскільки перед нами стоїть завдання: не просто заповнити голови учнів знаннями, а сформувати в юних особистостей ключові компетентності для успіху в житті!