У рамках Тижня циклової комісії професійної та практичної підготовки спеціальності А4 «Середня освіта (українська мова і література, англійська мова) у коледжі відбулися Філологічні читання «Діалоги епох у слові». Захід об’єднав викладачів навколо важливої теми: осмислення ролі слова в міжепоховому діалозі, формуванні національної свідомості та духовного простору сучасної освіти.
З вітальним словом до учасників звернулася заступник директора коледжу з навчально-виховної роботи Тетяна Вікторівна Полякова, яка підкреслила значення філологічних традицій у професійному становленні майбутніх педагогів. Модерували захід Людмила Миколаївна Ликтей, завідувачка педагогічного відділення та Марія Анатоліївна Багрій, голова циклової комісії професійної та практичної підготовки спеціальності А4 «Середня освіта (українська мова і література, англійська мова).
Під час читань виступили члени циклової комісії:
- Марія Анатоліївна Багрій, доктор педагогічних наук, спеціаліст вищої категорії, викладач-методист – «Доробок українських письменників-педагогів у контексті діалогу епох: навчально-методичне забезпечення освітніх закладів регіону»;
- Людмила Миколаївна Ликтей, доктор філософії, спеціаліст вищої категорії, викладач-методист – «Файний правопис: діалекти у сучасному діалозі епох»;
- Оксана Ярославівна Гавадзин, кандидат філологічних наук, спеціаліст вищої категорії, викладач-методист – «Динамічні процеси в мовленні сучасних студентів»;
- Катерина Іванівна Гоцуляк, кандидат педагогічних наук, спеціаліст вищої категорії, викладач-методист – «Слово вчителя як чинник розвитку критичного мислення молодших школярів»;
- Ірина Михайлівна Кравченко, спеціаліст вищої категорії, викладач-методист – «Використання рідної мови учнів на уроках іноземної мови: «дозволити не можна заборонити»»;
- Марина Василівна Глушко, спеціаліст другої категорії – «Міжнародна комунікація: роль викладача іноземної мови у формуванні представника світової спільноти»;
- Оксана Михайлівна Скиданчук, спеціаліст вищої категорії, викладач-методист – «Слово, що об’єднує покоління: педагогічна та літературна місія Сидора Воробкевича».
Філологічні читання стали платформою для наукового діалогу, обміну ідеями, творчою рефлексією. Захід ще раз підтвердив, що мова і слово – це не лише інструмент комунікації, а й міст між поколіннями, епохами та культурними світами.

