У межах вивчення курсу «Теорія та методика навчання природничої освітньої галузі» студенти групи ПО-32 проводили цікаві експерименти, використовуючи сучасний метод дослідження на основі запитів (Inquiry-Based Learning).Використання цього методу на семінарських заняттях дозволяє студентам активно долучатися до навчального процесу через формулювання власних запитань, проведення досліджень та обговорення отриманих результатів.Метод IBL є ефективним підходом у природничій освіті, оскільки сприяє розвитку критичного мислення, самостійності та глибшого розуміння навчального матеріалу.
Здобувачі освіти демонстрували захопливі досліди, які можна використати в майбутній професійній діяльності для пояснення явищ природи молодшим школярам. Використання дослідницьких методів допомагає не лише глибше зрозуміти навчальний матеріал, а й опанувати методику проведення дослідів у початковій школі. Адже найкраще навчання – це навчання через досвід і відкриття!


