Студенти 4 курсу спеціальності 013 Початкова освіта на заняттях з корекційної педагогіки освоюють практичні навички під час проведення вправ.
Тактильна гра «Що в сумці?» для дітей з розладом аутистичного спектру
Ця гра допомагає дітям з РАС розвивати сенсорні навички, концентрацію та мовлення!
У непрозорий мішечок кладемо різні предмети з різними текстурами (гладкі, шорсткі, м’які, тверді тощо).
Дитина на дотик визначає текстуру та намагається вгадати предмет.
Головне – саме текстура, адже гра вчить розрізняти тактильні відчуття, розширює словниковий запас і покращує сенсорну інтеграцію.
Гра сприяє зниженню сенсорної чутливості та допомагає дітям краще взаємодіяти зі світом!
Гра «Де звучить?» для розвитку уваги та орієнтації в просторі
Ця гра допомагає дітям розвивати зорову та слухову увагу, а також навички орієнтування у просторі!
Використовується будь-яка іграшка, яка створює звук.
Спочатку дитині показують іграшку та привертають її увагу, потряхуючи нею.
Потім іграшку відводять у бік і знову створюють звук.
Дитина із заплющеними очима повинна визначити напрям, звідки йде звук.
Гра повторюється 2-3 рази.
Ця активність розвиває слухове сприйняття, концентрацію та просторову орієнтацію!
Гра «Закрий!» для розвитку сприйняття та порівняння
Ця гра допомагає дітям навчитися розрізняти предмети за розміром, формою, а також розвивати логічне мислення!
Використовуються дві баночки контрастного розміру та маленькі й великі кульки (або кришечки).
Спочатку дитині показують дві баночки та пояснюють, що одна велика, а інша маленька.
Потім демонструють кульки різного розміру.
Дитина повинна правильно розкласти кульки: великі – у велику баночку, маленькі – у маленьку.
Після виконання завдання дитина закриває баночки відповідними кришечками.
Гра розвиває увагу, навички сортування, дрібну моторику та вміння співвідносити предмети!