Майбутні педагоги вчаться досліджувати природу

Осінні зміни у природі: майбутні педагоги вчаться досліджувати природу
“Уроки серед природи – це подорожі до джерел живої думки, під час яких учні самостійно читають сторінки найчудеснішої в світі книги – книги природи”, – писав В. О. Сухомлинський.
У початковій школі урок – екскурсія розглядається як особливий вид навчальних занять, що проводяться поза школою : в полі, лісі, саду, на луках тощо.
Студенти групи ПО- 44, майбутні вчителі початкової школи, під керівництвом викладача, куратора Сорокаліти Ольги Володимирівни здійснили виїзне семінарське заняття в ліс з метою опанувати методику проведення навчальних екскурсій та спостережень за змінами в живій та неживій природі восени в рамках вивчення дисципліни
” Методика навчання інтегрованого курсу “Я досліджую світ”.
Студенти мали змогу на практиці застосувати теоретичні знання, глибше ознайомитись з осінніми змінами, а також виявити креативні підходи до організації навчальних занять у природному довкіллі.Майбутні вчителі ознайомились з різними способами заохочення дітей до активного дослідження природи: спостерігати за змінами забарвлення листя різних порід дерев, шукати сліди тварин, слухати звуки лісу.Особливу увагу приділили
питанню безпеки, навчанню дітей відповідальної поведінки під час перебування в природному середовищі.
Досвід спостереження за змінами в природі восени надав нових ідей для майбутніх уроків.
Ця екскурсія стала важливим кроком у підготовці студентів до професійної діяльності, адже вона показала як природа може стати невичерпним джерелом знань для дітей.