Початок педагогічної практики студентів 4 курсу спеціальності 013 Початкова освіта

«-   Владико! Ти зробив мене вчителем дітей, щоб настанови мої  опромінювали їх серця і душі.
    Дай мені повну чашу любові, щоб поливати нею дітей рясно і невпинно.
    Дай мені пильність серця, щоб не  пропустити  поруху душі  жодної дитини.
    І нехай душа кожної дитини розкриється, як прекрасна квітка!»

                                                      Ш. Амонашвілі

Педагогічна практика –  це важлива складова частина навчально-виховного процесу. Вона забезпечує поєднання теоретичної підготовки майбутніх вчителів з їх практичною діяльністю в закладі середньої освіти, сприяє формуванню творчого відношення майбутнього спеціаліста до педагогічної діяльності.

Діяльність студентів під час педагогічної практики є аналогом професійної діяльності вчителя, адекватна змісту і структурі педагогічної діяльності іорганізовується в реальних умовах школи. Вона характеризується тим же розмаїттям відносин (із здобувачами освіти, їхніми батьками, учителями, студентами) і функцій, що й діяльність учителя, тому ця діяльність повинна грунтуватися на професійних знаннях, спиратися на певний теоретичний фундамент.

27 жовтня 2022 року з студентами четвертого курсу спеціальності 013 Початкова освіта  проведена настановча нарада з питань організації і проведення виробничої (педагогічної) практики «Пробні уроки і заняття в школі».

Мета практики :

–  вироблення в практикантів професійних умінь і навичок організації  навчально-виховного процесу на уроці;

– формування в студентів особистісної готовності до роботи вчителем початкових класів та вмінь організовувати і проводити навчальну роботу з молодшими школярами.

На нараді були присутні директор коледжу, заступник директора з навчально-виробничої роботи, завідувач педагогічного  відділення, керівники-методисти практики.

З наказом про розподіл студентів на бази практики, методичними рекомендаціями  про проведення практики студентів-практикантів ознайомила заступник директора з навчально-виробничої роботи М.Я.Чупровська.