12 листопада 2021 року у межах Міжнародної спеціалізованої виставки «Освіта та кар’єра – 2021» відділом змісту і технологій педагогічної освіти Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України було проведено вебінар «Практична підготовка сучасного педагога у закладах фахової передвищої і вищої освіти: сучасні виклики».
З мотиваційним словом підтримки виступила директор Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України Лариса Борисівна Лук’янова.
У рамках означеного заходу з досвідом роботи Івано-Франківського фахового коледжу Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника учасників ознайомила методист коледжу, спеціаліст вищої категорії, викладач-методист Людмила Ликтей. До заходу долучилися представники освітньої спільноти України з різних регіонів, зокрема, Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка, Херсонського державного університету, Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка, Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича, Бердичівського педагогічного коледжу та Луцького педагогічного коледжу.
У рамках заходу порушено актуальні проблеми практичної підготовки майбутніх фахівців. Викладачі, керівники-методисти практик з різних регіонів України представили досвід практичної підготовки з урахуванням сучасних освітніх проблем: «Особливості організації різних видів практики у підготовці майбутнього вчителя початкових класів» (Ликтей Л.М.), «Фахова практика у підготовці майбутніх учителів-філологів» (Семеног О.М.), «Неперервна практика у педагогічному коледжі» (Фаст О.Л.), «Виробнича практика у підготовці майбутніх культурологів» (Лимаренко Л.І.), «Практична підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва в контексті акредитаційних вимог» (Вільхова О.Г., Лобач О.О.), «Фольклорна практика у закладах фахової передвищої освіти» (Жеревчук І.М.), «Формування художньої культури майбутніх учителів мистецьких дисциплін у процесі практичної підготовки» (Жаворонкова М.І.).
За результатами заходу було рекомендовано укласти практикум для організації педагогічної практики майбутніх учителів в умовах дистанційного навчання для закладів вищої педагогічної освіти, а також залучити викладачів, керівників практик до підготовки аналітичних матеріалів щодо проблем і перспектив організації різних видів практик у закладах фахової передвищої і вищої освіти.