Моделювання інтегрованих уроків

В рамках вивчення теми «Методика підготовки та проведення інтегрованих уроків у початковій школі» студентки групи ПО-34 разом із викладачкою Ольгою Сороколітою провели семінарське заняття, присвячене моделюванню інтегрованих уроків у початкових класах. Представлені формати поєднували зміст природничої, математичної, мовно-літературної, мистецької освітніх галузей. Такий міжпредметний підхід сприяє формуванню в учнів цілісного бачення світу, розвитку критичного мислення та креативності.

Здобувачки освіти презентували заняття на різну тематику, демонструючи власне бачення сучасного уроку. У ході моделювання був проведений інтегрований урок-проєкт, у рамках якого учні можуть брати участь у різноманітних видах діяльності, що стимулюють їхню уяву, логіку та творчий потенціал. Студентки активно використовували різноманітні дидактичні й наочні матеріали, зокрема ілюстрації, фотографії, пазли, роздаткові картки та відеофрагменти, що допомагає активізувати пізнання учнів і підтримати їхню увагу. Завдяки інтеграції предметів учні не тільки здобувають нові знання, а й розвивають спостережливість, уміння аналізувати, працювати в команді та аргументовано висловлювати думки. Одночасно реалізується важлива виховна мета — формування екологічної свідомості, відповідального ставлення до довкілля та виховання природоохоронної особистості.

Це стало прикладом того, як інтегроване навчання сприяє професійному зростанню майбутніх педагогів і відкриває нові можливості для реалізації творчих ідей у сучасній початковій освіті.

Підготувала Діана Сасюк