«- Владико! Ти зробив мене вчителем дітей, щоб настанови мої опромінювали їх серця і душі.
Дай мені повну чашу любові, щоб поливати нею дітей рясно і невпинно.
Дай мені пильність серця, щоб не пропустити поруху душі жодної дитини.
І нехай душа кожної дитини розкриється, як прекрасна квітка!»
Ш. Амонашвілі
Педагогічна практика – це важлива складова частина навчально-виховного процесу. Вона забезпечує поєднання теоретичної підготовки майбутніх вчителів з їх практичною діяльністю в закладі середньої освіти, сприяє формуванню творчого відношення майбутнього спеціаліста до педагогічної діяльності.
Діяльність студентів під час педагогічної практики є аналогом професійної діяльності вчителя, адекватна змісту і структурі педагогічної діяльності іорганізовується в реальних умовах школи. Вона характеризується тим же розмаїттям відносин (із здобувачами освіти, їхніми батьками, учителями, студентами) і функцій, що й діяльність учителя, тому ця діяльність повинна грунтуватися на професійних знаннях, спиратися на певний теоретичний фундамент.
27 жовтня 2022 року з студентами четвертого курсу спеціальності 013 Початкова освіта проведена настановча нарада з питань організації і проведення виробничої (педагогічної) практики «Пробні уроки і заняття в школі».
Мета практики :
– вироблення в практикантів професійних умінь і навичок організації навчально-виховного процесу на уроці;
– формування в студентів особистісної готовності до роботи вчителем початкових класів та вмінь організовувати і проводити навчальну роботу з молодшими школярами.
На нараді були присутні директор коледжу, заступник директора з навчально-виробничої роботи, завідувач педагогічного відділення, керівники-методисти практики.
З наказом про розподіл студентів на бази практики, методичними рекомендаціями про проведення практики студентів-практикантів ознайомила заступник директора з навчально-виробничої роботи М.Я.Чупровська.