Лепбук як засіб реалізації проектної діяльності на уроках української мови та літературного читання у початковій школі

На сьогоднішній день перед педагогами  стоїть  завдання  пошуку  нових нестандартних  форм  взаємодії  з  учнями.  На  зміну  традиційному  приходить продуктивне навчання, яке спрямоване на розвиток творчих здібностей, формування у школярів інтересу до творчої діяльності. Сучасній  дитині  необхідно  не  стільки  багато  знати,  скільки  послідовно  і доказово  мислити,  проявляти  розумову  активність.

Лепбук – новітній спосіб організації навчальної діяльності з дошкільниками та молодшими школярами. Це гра, творчість, пізнання і дослідження нового, повторення і закріплення вивченого, систематизація знань і просто цікавий вид спільної діяльності батьків, дитини, вчителя.

Лепбук – підсумковий результат спільної роботи з дітьми відповідно  до теми, яка вивчається. Цей прийом сприяє художньо-естетичному розвитку дитини, забезпечує ігрову, пізнавальну, дослідницьку та творчу активність учнів. Лепбук є фінальним етапом при вивченні певної теми. Дитина, вивчивши тему, може оформити отримані знання у вигляді інтерактивної папки, куди поміщає все, про що дізналася.

З 16.04 до 18.05. 2018 року на семінарських заняттях з навчальної дисципліни «Методика навчання української мови» студенти 2 курсу спеціальності «Початкова освіта» під керівництвом викладача Ликтей Л.М. створювали та проводили захист лепбуків.  Захист або презентація проекту є завжди  цікавою та видовищною. Сучасний вчитель не може не використовувати у своїй роботі проектну діяльність, а проект не може бути успішно реалізований без використання лепбука.   Немає сумніву, що лише одного разу використавши лепбук у роботі над проектом, вчитель не зможе більше без нього обходитись, він стане невід’ємною частиною роботи, демонстрацією досягнень класу та кожної дитини окремо.